×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کمپین «سلام مدرسه» سامسونگ به صدا درآمد

اقتصادتهران: سامسونگ الکترونیکس همزمان با شروع سال تحصیلی جدید کمپین «سلام مدرسه» را با هدف کمک به تجهیز و نوسازی مدارس حاشیه شهر تهران برپا کرد.

این کمپین که بخشی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ است، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و با حضور کارمندان شرکت سامسونگ در مدارس اجرا شد.

در این فعالیت داوطلبانه، کارمندان سامسونگ ایران با حضور در مدارس مناطق محروم مانند پاکدشت، شهر قدس و قرچک اقداماتی همچون رنگ‌آمیزی مدرسه، توسعه فضای سبز و اهدای کوله‌های رنگی حاوی وسایل آموزشی را انجام دادند.

مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ درباره فعالیت‌های انجام شده در کمپین سلام مدرسه گفت: کارمندان سامسونگ سپتامبر هر سال در نقاط مختلف جهان به طور داوطلبانه فعالیت‌هایی را در راستای مسولیت‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

وی افزود: امسال کارمندان سامسونگ در ایران با مراجعه به مدارس مختلف در مناطق محروم با اهدای کوله‌های رنگی حاوی وسایل آموزشی و رنگ‌آمیزی مدرسه و توسعه فضای سبز، برگ دیگری از فعالیت‌های مسولیت‌ اجتماعی این شرکت را ورق زدند.

به گفته وی، در طول برگزاری این کمپین بیش از ۲ هزار کوله رنگی و ابزارهای آموزشی در مدارس مناطق محروم حاشیه شهر تهران به دانش‌ آموزان اهدا شد.

فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ بر روی چهار موضوع آموزش، سلامت، اشتغال و محیط‌ زیست تمرکز دارد. در این میان بخش آموزش با مشارکت دوجانبه سامسونگ و مراکز آموزشی یا موسسات و انجمن‌ها سهم عمده‌ای در فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت ایفا کرده است. راه‌اندازی کتابخانه‌های گویا با همکاری انجمن نابینایان ایران، تاسیس مرکز فناوری با همکاری مشترک سامسونگ و دانشگاه امیرکبیر و ساخت آکادمی مهندسی با همکاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای گوشه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی سامسونگ برای ارتقای آموزش کودکان و جوانان ایرانی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches