×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کمبود کادر پرواز و خلبان در کشور وجود ندارت

اقتصادتهران: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری باتاکید بر اینکه کمبود کادر پرواز و خلبان در کشور نداریم، گفت: هیچ یک از پروازهای برنامه ای شرکت های هوایی در کشور به علت کمبود کادر پروازی و خلبان تاخیر نداشته است.

 «علی عابدزاده» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه پروازهای برنامه ای شرکت های هوایی کشور کادر پروازی خود را از قبل مشخص می کنند و ما در این زمینه کمبود خلبان نداریم.

وی با بیان اینکه سیستم های آموزشی صنعت هوانوردی کشور در سال های اخیر برای آموزش خلبانی جوانان متخصص ایرانی به خوبی عمل کرده اند، گفت: هم اکنون تعداد زیادی جوانان آموزش دیده خلبانی در کشور داریم و شرکت های هوایی بر اساس نیازهای آینده خود در حال جذب این خلبانان هستند.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: در ایران به اندازه کافی خلبان داریم، اما این جوانان برای اخذ گواهینامه های خلبان یکمی نیازمند دوره های آموزشی بیشتری هستند و ما در حوزه زیرساخت های آموزشی نیز هیچ کمبودی نداریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: قوانین و مقررات میزان پرواز خلبانان را در هر ماه و سال تعیین کرده است و آنها نمی توانند بیش از حد پرواز کنند و به همین منظور به صورت مستمر میزان ساعت پروازهای همه خلبانان در دفاتر مربوطه ثبت می شود.

عابدزاده بر تربیت بیشتر خلبانان جوان در کشور تاکید کرد و گفت: همه شرکت های هوایی باید با توجه به تعداد ناوگان و نیازهای آینده خود نسبت به جذب و تربیت خلبان اقدام کنند تا در آینده نیز کمبودی در این زمینه نداشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches