×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع خواهد شد

اقتصادتهران: رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای استخدام تکنسین فوریت‌های پزشکی تمام تلاشمان را خواهیم کرد و کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش اقتصادتهران از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ این مطلب را محمد رضا ملکی روز چهارشنبه در دیدار و گفت وگو با پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور مطرح کرد.

در این دیدار که در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، خدمات سازمان اورژانس کشور به هموطنان را ارزشمند خواند و گفت: عرصه خدمت عرصه دشواری می باشد و یکی از دغدغه های ما کمبود نیروی انسانی در اورژانس پیش بیمارستانی است.

وی افزود: برای استخدام تکنسین فوریت های پزشکی تمام تلاشمان را خواهیم کرد و کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع خواهد شد.

کولیوند در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت دکتر ملکی در جهت رفع کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور گفت: رفع کمبود نیروی انسانی بسیاری از فشار ها را از روی تکنسین های عملیاتی کم خواهد کرد.

 وی افزود: تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور در اورژانس تهران بزرگ ترین تیم عملیات ویژه در کشور است که علاوه بر اینکه در خدمات فوریت های پزشکی به هموطنان ارائه می کنند، دوره های ویژه را گذرانده و در زمان بحران نیز بدون آن که به چرخه عملیات آسیبی برسد از چرخه خارج شده به محل حادثه اعزام می شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches