×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کلاهبردار به جای خریدار!

رئیس پلیس فتا یزد در خصوص پیامک های تبلیغاتی کالا در سایت های تبلیغاتی رایگان و سوء استفاده کلاهبرداران در فضای مجازی هشدار داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم “حسین رضائی” دراین خصوص گفت : به تازگی کلاهبرداران در تبلیغات کالا در سایتهای آگهی رایگان، شماره تلفن خود را به جای تلفن فروشنده کالا اعلام میکنند.

پس از اینکه خریدار وجه را به حساب فروشنده واریز کرد با تلفن کلاهبردار که به جای فروشنده در صفحه درج گردیده است تماس و مشخصات وجه واریز شده را اعلام می کنند و کلاهبرداران بجای خریدار وارد عمل شده و با تماس با فروشنده اصلی اقدام به اخذ کالا می کنند .

رضایی در ادامه در خصوص کلاهبرداری پیامکی با ارسال پیامک تحت عنوان برنده شدن برای اعزام به کربلا ، حج عمره ، اهداء لپ تاپ، گوشی و … هشدار داد و گفت : کلاهبرداران بدنبال سوءاستفاده از صداقت مردم هستندکه در اینگونه موارد مردم باید از دادن رمز اینترنت یا شماره کارت و رموز بانکی خود به افراد غیرجدا خوداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان با بیان اینکه مردم از ارتباط با افراد و سایتها در فضای مجازی اطمینان حاصل و سپس اطلاعات خود را بارگذاری کنند افزود: مردم می توانند در صورت مواجه شدن با این گونه موارد سریعاً مراتب را با وب‌سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتیwww.cyberpolice.ir مراتب را اعلام نمایند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches