×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: سال گذشته و سه ماه نخست امسال بالغ بر ۲۸ هزار دستگاه ماینر توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت نیرو، سردار حسین رحیمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با توانیر افزود: تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه از این ماینرها در هنگام ورود به کشور و پیش از نصب و استفاده توسط نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی و بیش از ۱۰ هزار دستگاه نیز در حین استخراج رمزارز کشف شده است.

وی در باره زیان‌های ناشی از استخراج غیرمجاز رمزارز ادامه داد: هر یک دستگاه ماینر سهم برق چند خانوار را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور پیشگیری از بروز تخلف در این حوزه به امضا می‌رسد که در همین زمینه ما مأموریت داریم با همه نیرو مقابل متخلفان ایستاده و با آنها برخورد کنیم.

سردار رحیمی گفت: مأموریت ما این است که با کسانی که به‌صورت غیرقانونی و قاچاق ماینرها را وارد کشور می‌کنند و کسانی که از این ماینرها به‌صورت غیرمجاز و با برق یارانه‌ای کسب درآمد می‌کنند مقابله کنیم.

وی افزود: از امروز تیم‌های ویژه عملیاتی در سراسر کشور با همکاری و هماهنگی شرکت توانیر و اطلاعاتی که شرکت‌های توزیع نیروی برق از طریق مراکز دیسپاچینگ در سراسر کشور در اختیار ما قرار می‌دهند، برخوردهای قاطع‌تر و جدی‌تری با متخلفان خواهند داشت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: با استفاده از همه ظرفیت پلیس به‌ویژه پلیس امنیت اقتصادی در برابر مجرمان و سودجویان می‌ایستیم تا مردم از برق پایدار برخوردار باشند و تابستان را با آسایش بگذرانند.

سردار رحیمی ضمن درخواست از مردم برای همکاری گفت: هم‌وطنان می‌توانند در سراسر کشور با شماره‌تلفن رایگان ستاد خبری ۰۹۶۳۰۰ با پلیس امنیت اقتصادی تماس گرفته و در حوزه همه جرائم و مفاسد اقتصادی از جمله بحث قاچاق یا استفاده غیرمجاز از ماینر به همکاران ما اطلاعات دهند و مطمئن باشند که گروه‌های عملیاتی پلیس به‌سرعت در محل حاضر و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه هر یک ماینر به‌اندازه یک کولرگازی مصرف برق دارد، در تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت توانیر داشتیم، مقرر شده تا ماینرهای کشف شده امحا شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches