×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کشف نزدیک به ۱۴ کیلو طلای قاچاق در اصفهان

اقتصادتهران: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از کشف و ضبط دو محموله طلای قاچاف به وزن حدود ۱۴ کیلوگرم و دستگیری سه نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حسن رحیمی دادستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این کشف در پی رصد یک شبکه قاچاق طلای خارجی و انتقال محموله وارداتی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به اصفهان صورت گرفت.

وی گفت: در جریان این عملیات ابتدا خودروی حامل طلا در خیابان چهار باغ بالای اصفهان شناسایی و توقیف شد که از داخل آن مقدار سه کیلو و ۲۵۵ گرم طلای خارجی کشف و سه نفر دستگیر شدند.

به گفته دادستان اصفهان در ادامه این عملیات با هماهنگی قضایی یک مغازه طلا فروشی مرتبط با این طلاهای قاچاق نیز مورد بازرسی قرار گرفت و در جمع مقدار ۱۳ کیلو و ۸۶۱ گرم طلای خارجی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه پرونده ای تشکیل و به شعبه ۱۱ بازپرسی ارجاع و هر سه نفر دستگیر شده با قرار وثیقه به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال روانه زندان شدند.

در این گزارش به نوع طلاهای کشف شده و عیار آن اشاره نشده و مشخص نشده که طلاهای قاچاق بصورت زیور آلات بوده یا شمش . همچنین زمان کشف نیز ذکر نشده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches