×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کسی که لبنیاتی را اداره نکرده بود، مدیر خودروسازی بزرگ شد

 اقتصادتهران: مشاور رییس‌جمهور تصریح کرد: پیش از این کسی که لبنیاتی را اداره نکرده بود، مدیر یک خودروسازی بزرگ شد، درحالی که اگر رقیب چابکی به صحنه بیاید موجب ارتقای خودروسازان داخلی می‌شود.

اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جمع خبرنگاران در حاشیه سومین همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران با تاکید بر این‌که بعید می‌دانم بودجه ۹۳ متمم بخورد، توضیحاتی را درمورد انضباط مالی که در دستور کار قرار گرفته، ارائه کرد که شامل دو بخش سوءمدیریت و سوء استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که سوء مدیریت به گونه‌ای رسیدگی می‌شود که بودجه و اجرای آن به نظم در آورده شوند، گفت: در سال‌های گذشته شاهد شلختگی در اجرای بودجه بودیم که موجب زاویه‌دار شدن اجرای بودجه با مصوبات بودجه شده که باعث شد برخی اهداف توسعه محقق نشود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches