جمعه, ۲۸ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

کتابچه نشان بازسازی شده بانک‌ انصار ابزار موثری برای استحکام هویت‌بصری آن است

۲۵ بهمن, ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

کتابچه نشان بازسازی شده بانک‌ انصار ابزار موثری برای استحکام هویت‌بصری آن است

اقتصادتهران: کتابچه نشان بانک‌انصار شامل راهنمایی و دستورهای فنی و تخصصی موثر در استحکام هویت‌بصری است تا از طریق اجرای دقیق مفاد آن ازسوی کلیه عناصرسازمانی بتوان افکار عمومی را در راستای شکل‌گیری برند این بانک به شیوه‌ای کارشناسانه و اثربخش هدایت کرد.

سیدحمیدخالقی مدیرکل‌بازاریابی ‌و تبلیغات، ضمن بیان این مطلب، افزود: این کتابچه به مبادی ذیربط بانک کمک می‌کند که بهنگام بازاریابی، اطلاع‌رسانی وتبلیغات درخصوص خدمات و مزیت‌های رقابتی، از استانداردهای یکسانی برای شکل‌دهی به هویت‌بصری بانک به‌عنوان پشتوانه هویت‌تجاری استفاده کنند و با ایجاد یک هویت‌بصری موردتوافق همگان تأثیر پیام‌های آن را افزایش دهند.

مدیرکل روابط‌عمومی‌و تبلیغات کتابچه نشان بانک‌انصار را حاوی مجموعه‌ای از قواعد و روش‌های قابل ارایه و بکارگیری در فرایندهای برندینگ و بازاریابی و فروش دانست که در حوزه‌های ارتباطات غیر کلامی و فضای نمادین آثار بی‌شماری دارد. وی افزود: در عین‌ حال، کتابچه از اعمال سلیقه‌های شخصی در درج نشان بانک‌انصار در رسانه‌های‌ مکتوب ‌والکترونیک جلوگیری‌کرده و باعث ‌انسجام نمادین ‌و سازمانی‌بیشتری درحوزه هویت‌ بصری می‌شود.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها