×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی کتابخانه تخصصی در غرب تهران

معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه۵گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کتابخانه ایثار وشهادت با ۲۵۰عنوان کتاب درمحله باغ فیض راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، مسعود خسروی ،معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه با اعلام این خبرگفت: آثار منتشرشده با محتوای دفاع مقدس از منابع ارزشمند فرهنگی است که به منظور نگهداری منابع ایثار و شهادت و حفظ وانتقال آنها به عنوان میراثی ماندگار برای آیندگان کتابخانه تخصصی راه اندازی شد.

وی افزود: این کتابخانه با بیش از ۵۰۰ جلد و ۲۵۰ عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در سرای محله باغ فیض افتتاح شد.

معاون شهردار منطقه راه اندازی کتابخانه های تخصصی را از جمله برنامه های پیش بینی شده درسالجاری برشمردوگفت:کتابخانه های تخصصی با عناوینی نظیر ایثار و شهادت ، سبک زندگی ، انقلاب اسلامی و اندیشه های امام ، قرآن و عترت و هویت دینی در سرای محلات منطقه در حال راه اندازی است .

وی در ادامه افزود : ۲۰۰۰ جلد کتاب در عناوین یاد شده با هدف تخصصی نمودن کتابخانه های سرای محلات و مراجعه هدفمند شهروندان به این مکان ها خریداری و در حال ارسال به محلات از پیش تعیین شده می باشد .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches