×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش ۱۰ درصدی قیمت گوشی تلفن همراه در اصفهان

نایب رییس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان گوشی موبایل و تلفن ثابت اصفهان از کاهش پنج تا۱۰ درصدی قیمت انواع گوشی تلفن همراه در بازار این شهر خبر داد.

مسعود برنجیان  در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:از دو هفته پیش تاکنون قیمت انواع گوشی تلفن همراه در شهر اصفهان رو به کاهش گذاشته است.

وی مهمترین دلیل کاهش قیمت را کاهش نرخ ارز آزاد در بازار دانست و تصریح کرد:اعتماد و حس خوش بینانه نسبت به کاهش قیمت ها در میان مردم نیز افزایش یافته است.

به گفته وی، برداشتن تحریم ها از روی گوشی تلفن همراه در چند هفته گذشته تاثیری بر کاهش قیمت ها نداشت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت میزان عرضه گوشی تلفن همراه به بازار نیز افزایش یافته است، اظهار امیدواری کرد، با عرضه بیشتر کالا و کاهش قیمت ها، تقاضای مردم برای خرید افزایش یابد.

برنجیان با بیان اینکه این روزها مردم بیشتر خریدار گوشی های لمسی و نسل جدید هستند، گفت: این گوشی ها بدلیل تنوع و کارایی بیشتر، به روز بودن و امکان دسترسی به سیستم عامل های مختلف دارای طرفداران زیادی بویژه در بین جوانان است.

وی ارزانترین گوشی تلفن همراه موجود در بازار را حدود ۷۰ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: انواع مختلفی از گوشی های خاص و گران قیمت نیز وارد بازار شده که قیمت آنها تا ۱۵ میلیون تومان نیز متغیر است.

وی در پاسخ به این سووال که چرا برخی گوشی ها بدلیل تفاوت رنگ گرانتر فروخته می شود، گفت: این موضوع بدلیل تفاوت قیمت فروش عمده این محصولات است.

نایب رییس اتحادیه گوشی موبایل اصفهان با اشاره به اینکه این تفاوت قیمت ناچیز است، تصریح کرد: در برخی موارد یک گوشی تلفن همراه بدلیل روکش خاص و استفاده از آلیاژ طلا یا دیگر مواد گران قیمت با تفاوت زیادی به فروش می رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches