×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش پیام‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ با اجرای طرح‌های جهادی در منطقه۴

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴ در جلسه ارزیابی عملکرد نواحی و معاونت ها در طرح های جهادی گفت: با اجرای طرح های جهادی در منطقه ۴، تعداد پیام های شهروندان در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ در این نشست با بیان این مطلب گفت: با گذشت ۷ هفته از اجرای طرح های جهادی بهسازی و مناسب سازی و آرام سازی معابر منطقه ۴ که در ۱۵ محله منطقه ۴ اجرا شد، خوشبختانه با بررسی تحلیل تعداد پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، رضایتمندی شهروندان افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه ۳ معیار سلامت، کار و مدیریت جهادی باید در رئوس فعالیت ها قرار گیرد افزود: تمام تلاش مدیریت شهری بر این است که این ۳ معیار به همراه شایسته سالاری، در گزینش افراد و انتصاب در سمت های جدید در اولویت قرار گیرد.

بهاری افزود: طرح های جهادی برای رفاه و آسایش مردم است پس باید به گونه ای فعالیت ها برنامه ریزی شود تا رضایتمندی شهروندان در سطح محلات افزایش یابد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح جهادی محله حکیمیه که در روز جمعه ۱۶ مرداد اجرا شد گفت: در این طرح که از نخستین ساعات بامداد روز جمعه آغاز شد، بیش از ۱۰۰ معبر محلی و بزرگراهی حکیمیه بهسازی و ایمن سازی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches