×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش نرخ دلار و سکه بهار آزادی در بازار تهران

اقتصادتهران: صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (شنبه) بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۷۰۷ ریال کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته، ۳۷ هزار و ۹۳۰ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۲۹ هزار ریال کاهش، ۱۱ میلیون و ۲۵۱ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا و بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با ۳۹۰ ریال افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه یازدهم آذرماه) به ۴۰ هزار و ۳۳۳ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با یک هزار و ۱۲۲ ریال افزایش، ۴۸هزار و ۶۸۰ ریال فروخته شد.

ظهر امروز و در ساعات اولیه معاملات هر دلار آمریکا بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا ۳۷ هزار و ۸۸۷ ریال، هر یورو ۴۰ هزار و ۵۳۷ ریال و هر پوند انگلیس ۴۸ هزار و ۶۳۰ ریال فروخته شد.

همچنین اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، امروز قیمت هر دلار را ۳۸ هزار و ۴۲۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۵۴۰ ریال اعلام کرده است.

برپایه گزارش بانک مرکزی، امروز قیمت هر دلار آمریکا بانکی با سه ریال کاهش نسبت به پنجشنبه گذشته (یازدهم آذرماه) ۳۲ هزار و ۸۷ ریال، هر پوند انگلیس با ۶۵۰ ریال افزایش ۴۰ هزار و ۸۳۶ ریال و هر یورو با ۲۱۳ ریال افزایش قیمت ۳۴ هزار و ۲۳۰ ریال اعلام شد.

بازار ارز هفته گذشته روزهای هیجانی را پشت سر گذاشت اما از روز پنجشنبه گذشته وضعیت بازار روند کاهشی را پیش گرفت.

اظهارات مکتوب ولی الله سیف رییس‌کل بانک مرکزی در روز چهارشنبه هفته گذشته مبنی براینکه نوسان های نرخ ارز به دلیل شوک های انتظاری است و قیمت ارز در سه ماهه چهارم سال کاهش خواهد یافت و همچنین تصمیم اوپک برای کاهش تولید نفت و پیروزی ایران در این نشست، اثر خود را در افت قیمت‌ها در بازار ارز گذاشته است.

** قیمت مسکوکات طلا

براساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ هزار ریال افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با ۱۰۳ هزار ریال افزایش قیمت پنج میلیون و ۸۸۰ هزار ریال و هر ربع سکه با ۵۰ هزار ریال افزایش قیمت، سه میلیون و ۸۰ هزار ریال دادوستد شد.

در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت در مقایسه با پنجشنبه، یک میلیون و ۸۸۰ هزار ریال فروخته و هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۹۰ ریال داد و ستد شد که هشت هزار و ۹۹۰ ریال افت قیمت داشت.

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا با هفت دلار و ۳۰ سنت افزایش به آخرین روز کاری هفته گذشته، یکهزار و ۱۷۸ دلار و ۱۰ سنت قیمتگذاری شد.

همچنین برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ظهر امروز هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید۱۱ میلیون و ۱۸۸ هزار ریال، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم پنج میلیون و ۷۸۰ هزار ریال و هر ربع سکه سه میلیون و ۴۰ هزار ریال اعلام شد.

همچنین هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۸۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۵۷۰ ریال داد و ستد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches