×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش تلفات روزانه کرونا به کمتر از ۲۵ پس از ۶۶۶ روز

اقتصادتهران: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و امروز پس از گذشت ۶۶۶ روز، تعداد فوتی روزانه در کشور، به کمتر از ۲۵ نفر رسید.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت بهداشت، از دیروز (یکشنبه) تا امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۹۰ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.

امروز پس از گذشت ۶۶۶ روز، تعداد مرگ و میر روزانه در کشور، به کمتر از ۲۵ نفر رسید. آخرین بار ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۸، تعداد مرگ و میر روزانه بیماران، ۲۱ نفر بوده است.

تا کنون ۶ میلیون ۴۲ هزار و ۵۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۶۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تاکنون ۴۲ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۵۹ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۵۰ نفر دُز اول، ۵۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۰۵ نفر دُز دوم و ۸ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۶۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲۰ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۲ دُز رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches