اقتصادتهران: مدیرعامل بانک رفاه در نشستی با کارکنان دانشجو و فارغالتحصیل مقطع دکتری این بانک، گفت: اولویت اصلی باید رسیدگی به دغدغه مشتریان و نیازهای آنها باشد؛ کانون توجه، مشتری و نیازهای اوست.
محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان این مطالب، افزود: هنگام مراجعه مشتری به شعبه باید همه نیازهای پولی، مالی، سرمایهگذاری و مشاورهای او به صورت کامل برطرف شود.
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه برخی از چالشهای موجود در نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: وجود طیف متنوع مشتریان و مخاطبان نظام بانکی و ضرورت تعریف و ارائه خدمات مورد نیاز آنها یکی از موضوعات مهم و از چالشهای نظام بانکی است؛ نظام بانکی و از جمله بانک رفاه باید بتواند با طبقهبندی درست مشتریان، خدمات مورد نیاز هر بخش را طراحی و ارائه کند.
سهمانی ساختار و مدل کسب و کار بانکها و از جمله بانک رفاه را دیگر چالش موجود عنوان کرد و یادآور شد: باید ساختار بانکها از جمله بانک رفاه مشتریمحور باشد.
وی با اشاره به حساسیت ویژه صنعت بانکداری و رقابت فزاینده در این صنعت، افزود: برای ارتقا و تعالی خود و همچنین توفیق بیشتر در خدمترسانی به ذینفعان باید از فنآوریهای نوین، علوم جدید و همچنین کارکنان دانشی نهایت استفاده را ببریم.
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه بیان کرد: سرمایههای فکری مزیت رقابتی بانک هستند؛ باید بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند بانک به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
سهمانی با بیان اینکه دستاوردهای بانک رفاه طی سالهای اخیر قابل توجه بوده است، گفت: در شریط رقابتی امروز، بانک رفاه بیش از گذشته نیازمند حمایت کارکنان فرهیخته و با دانش خود است.
مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد: نتایج آموزش و پژوهشها در بانک باید خروجی مطلوبی در قالب محصولات نوین، طرحهای خلاقانه و خدمات مورد نیاز مشتریان باشد؛ زمانی آموزش و پژوهش دارای اثر بخشی است که وارد چرخه عملیاتی بانک شود.