×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کاشت ۸۰۰هزار پیاز لاله در بوستان ها و معابر غرب تهران

تهران اکونومی: معاون امورشهری ومحیط زیست منطقه ۵ گفت: با کاشت ۸۰۰هزار پیاز لاله ،در بهار بوستان ها و معابر غرب تهران به لاله مزین می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵،‌ رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست امنطقه با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی سازمان ها پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، ۸۰۰ هزار پیاز لاله در گونه و رنگ های بسیار متنوع و مختلف در بوستان ها وبدنه بزرگراه‌ها کاشته شده است.

وی افزود: با شکوفا شدن پیازهای گل در فصل بهار باغ های لاله درسطح منطقه زیبایی بخش و تلطیف بخش محیط شهری منطقه می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۵ یادآور شد: در سال جاری علاوه بر گستردگی سطح تحت پوشش و تعداد پیازهای کاشته شده، اتلاش شده است با کاشت گونه های دیررس و پیش‌رس دوره ماندگاری وشکوفایی لاله ها در تمام فصل بهار فراهم شود.

مددی درادامه از اجرای طرح نهضت درختکاری در سطح منطقه خبرداد و گفت: در طرح نهضت درختکاری براساس برنامه ریزی صورت گرفته کاشت نهال از گونه های مثمر و غیر مثمر در منازل شهروندان، معابرو پارکها انجام می شود.

وی افزود: کاشت نهال به صورت رایگان در منازل، مراکز اداری و… انجام می شود گفت: مردم می توانند با تماس با شماره ۴۴۴۸۶۵۳۱-۴۴۰۰۹۲۳۷-۴۴۱۵۷۶۰۱ جهت بهره مندی از این خدمات ثبت نام کرده و کارشناسان فضای سبز با حضور در محل مورد نظر به کاشت این نهال ها می پردازند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches