×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاشت نخل تزیینی پالم در حاشیه بزرگراه جلال احمد و کوی نصر

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه۲ تهران گفت: در راستای تلطیف فضای بصری شهری و تنوع گونه های گیاهی، همزمان با اجرای طرح الگوی خدمت نخل‌های تزیینی پالم در فضای سبز حاشیه بزرگراه جلال احمد و کوی نصر کاشته شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ تهران؛ علی اصغر طاهری گفت: نخل پالم از نوع غیر مثمر بوده و جنبه تزئینی دارد و با توجه به برگ‌های پهن و عریض خود و ترکیب با گونه‌های دیگر در فضای سبز شهری جلوه بصری زیبایی به محیط پیرامون می‌بخشد.

وی با ذکر این نکته که این نخل با شرایط آب و هوایی کلانشهر تهران نیز سازگاری دارد، افزود: این درختان بصورت یک شکل و متوالی با فاصله‌های استاندارد کاشته شدند.

طاهری بابیان اینکه در این اقدام ۸ اصله نخل پالم تزئینی در لچکی‌های بزرگراه جلال ال احمد وکوی نصر کاشته شد، گفت: همزمان با اجرای طرح الگوی خدمت، کاشت درخت در محورهای شیخ فضل الله، پاکنژاد، فرحزادی و باغ هنر به صورت مستمر و برنامه ریزی مشخص شده در حال انجام است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches