×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کارگروه صنایع دریایی تشکیل می‌شود

اقتصادتهران: رئیس کمیسیون صنایع مجلس از تشکیل کارگروه صنایع دریایی با هدف رسیدگی به مشکلات حوزه صنعت کشتی سازی کشور خبر داد.

به گزارش مهر، عزیز اکبریان عصر دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت کشتی سازی و صنایع فراساحل بیان داشت: کارگروه صنایع دریایی تشکیل خواهیم داد، موارد مربوط به کشتی سازی منتقل شود تا در بحث اصلاح قوانین و به خصوص قانون توسعه صنایع دریایی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه صنعت کشتی سازی در کشور مظلوم واقع شده است، عنوان کرد: متاسفانه مجموعه های فعال در حوزه دریا حاضر هستند ۱۰ کشتی به کره جنوبی سفارش دهند اما یک کشتی هم به صنایع کشتی سازی داخل کشور سفارش نمی دهند.

اکبریان با اظهار اینکه کشتی سازی ۲۰۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارند،  اظهارداشت: کشتی سازی در پرداخت حقوق کارگرانش مانده است و باید از این صنعت پولساز حمایت شود و در آینده شاهد رقابت پذیری و رونق این صنعت در کشور باشیم.

وی تصریح کرد: در صنعت دریایی ظرفیت های بسیار قوی داریم و زیرساخت‌های خوبی آماده کرده‌ایم اما بهره برداری لازم را نداشته‌ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches