×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کارگروه ساماندهی پسماند و فاضلاب فرحزاد تشکیل شد

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: کارگروهی برای پیگیری و رفع مشکل فاضلاب محله فرحزاد با هدف هم افزایی و هماهنگی سازمان‌های دخیل در این زمینه تشکیل شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،علی اصغر طاهری  در اولین نشست کارگروه ساماندهی پسماندوفاضلاب فرحزاد که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، نمایندگان اداره کل حفاظت محیط زیست شهرتهران و سازمان بوستان‌ها، شرکت‌های فاضلاب و آب منطقه‌ای شهرتهران و مدیران شهری منطقه برگزار شد، گفت: همزمان با ساماندهی رود دره فرحزاد و تبدیل کردن آن به منطقه‌ای اکوتوریستی و گردشگری، پیگیری موضوع پسماند و فاضلاب به عنوان یکی از معضلات این محله در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: موضوع فاضلاب شهری این محله از دغدغه‌های چندین ساله شهروندان بود که  تلاش می‌شود با همکاری مدیریت شهری و شرکت آب و فاضلاب، این مساله برطرف شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches