×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کارخانه لاستیک بارز کردستان به بهره برداری می رسد

اقتصادتهران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نخستین کارخانه لاستیک کردستان (بارز) همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان به بهره برداری می رسد.

محمد دره وزمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با همت و تلاش سرمایه گذاران و مسئولان، اولین کارخانه تولید لاستیک در استان کردستان توسط رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: کارخانه لاستیک بارز کردستان بعد از پتروشیمی کردستان دومین واحد تولیدی بزرگ استان بوده که با ۶۲۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ارزی آماده بهره برداری شده است.

وی اظهار کرد: این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۸ به کردستان است که با تلاش و همت سرمایه گذران و حمایت و تسهیل گری مسئولان دولت تدبیر و امید در استان،آماده بهره برداری شد.

دره وزمی عنوان کرد: کارخانه لاستیک از واحدهای تولیدی اشتغالزا محسوب می شود و می تواند نقش بزرگی در بکارگیری جوانان جویای کار در کردستان ایفا کند که با شروع به کار رسمی این واحد تولیدی ۹۶۰ نفر از جویندگان شغل در این کارخانه مشغول به کار می شوند.

وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار احداث شده که ۶۵ هزار مترمربع آن فضای مورد استفاده در احداث هفت سالن تولید و انبار اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در این واحد تولیدی سالانه بالغ بر ۴۴ هزار تُن انواع تایرهای رادیال سیمی، برابر با ۶ میلیون حلقه انواع تایر تولید می شود.

کارخانه لاستیک بارز کردستان در شهرک صنعتی دهگلان واقع شده که قرار است روز شنبه پنجم فروردین در سفر دوم رئیس جمهوری به کردستان افتتاح شود.

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان در مجموع طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۲۷۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و از محل افتتاح این پروژه ها برای بیش از ۶ هزار نفر از جوانان جویای کار در کردستان شغل ایجاد می شود.

طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰/۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹٫۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches