×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کارخانه قند ورامین با تأمین شکرخام در آستانه بازگشایی مجدد

اقتصادتهران: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: با تأمین شکر خام مورد نیاز تصفیه خانه قند ورامین، فعالیت مجدد این کارخانه به زودی آغاز می شود.

حسن میرزایی روز شنبه در گفتگو با ایرنا گفت: تصفیه خانه قند ورامین، یکی از مهمترین کارخانه های تولیدی جنوب شرق استان تهران است که در ماه های گذشته به دلایل عدم تأمین مواد اولیه، فعالیت آن تعطیل شده بود ولی با برگزاری جلسات متعدد با وزیر صنعت، معدن و تجارت و پیگیری های فرماندار ورامین، شکر خام مورد نیاز این کارخانه از طریق واردات تأمین شده است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته، مواد اولیه مورد نیاز تصفیه خانه قند ورامین، وارد کشور شده و به زودی به کارخانه حمل شده و این واحد تولیدی فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.

میرزایی بیان کرد: هم اکنون علاوه بر تعدادی از کارگران رسمی کارخانه قند، حدود ۵۰ نفر از کارگران قرار دادی که قبلا در این کارخانه مشغول به کار بوده اند نیز به کارخانه برگشته و در حال بازسازی و انجام تعمیرات برای شروع بکار مجدد این مجموعه هستند.

میرزایی تصریح کرد: با بازدید میدانی از این کارخانه، حدود یکصد نفر مشغول به فعالیت هستند و روند آماده سازی ماشین آلات و فراهم نمودن شرایط شروع بکار این کارخانه را انجام می دهند.

وی گفت: با فعالیت مجدد کارخانه تصفیه خانه قند ورامین، تعداد کارگران این مجموعه به ۲۰۰ نفر می رسد.

تصفیه خانه قند ورامین در سال ۱۳۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده که به دلیل مشکلات ناشی از کمبود مواد اولیه، بارها این کارخانه تعطیل شده بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches