×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کارت تلفن همگانی را از مراکز مخابراتی خریداری کنید

تهران اکونومی: شرکت مخابرات استان تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد کارت تلفن همگانی مورد نیاز خود را از مراکز مخابراتی و عوامل فروش مجاز خریداری کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، حسنعلی ذوالفقاری معاون روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب که شهروندان استان تهران می توانند کارت تلفن همگانی مورد نیاز خود را از مراکز مخابرات استان تهران و عوامل فروش مجاز خریداری کنند افزود: به تازگی تعدادی کارت اعتباری تلفن همگانی غیر مجاز و فاقد کیفیت در سطح شهر توزیع و منجر به یکسری مشکلات برای مشترکین شده است.

ذوالفقاری با بیان این مطلب گفت: از جمله مزیتهای خریداری کارت تلفن همگانی از مراکز مخابراتی و یا عوامل فروش معتبر این است که چنانچه شهروندان در زمان استفاده از کارت تلفن همگانی با این پیام «کارت غیر مجاز است» مواجه شدند می توانند کارت تلفن خریداری شده را به فروشنده استرداد کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches