×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کاربردهای گوناگون محصولات ارائه شده چارگون در صنایع مختلف

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت چارگون گفت: محصولات و خدمات ارائه شده توسط چارگون در حال حاضر در بسیاری از صنایع مختلف کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرزاد رحمانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور، ضمن بیان این مطلب، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، گفت: با انجام تغییرات در روند تولیدات این شرکت در راستای تامین نیازهای نسل جوان امروزی و نیز توسعه کسب و کارها، چارگون اقدام به راه اندازی و ارائه محصول ابری شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان کسب و کار قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از محصول ابری چارگون دیگر، شرکت‌ها دغدغه نگهداری دیتاهای خود را نداشته و تمامی اطلاعات آن‌ها در فضایی منحصربفرد و بدون نیاز به ابزار خاصی نگهداری و مورد استفاده آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت چارگون با بیان آن که در دنیای کنونی، سرعت استفاده از تکنولوژی بسیار بالاست، تصریح کرد: از سوی دیگر با افزایش قیمت‌ها به تبع بالا رفتن قیمت دلار، برخی صاحبان کسب و کار نگران افزایش هزینه‌های مرتبط با نگهداری سرورها و دیگر ملزومات خود هستند که در این زمینه محصول ابری چارگون مشکلات آن‌ها را به سهولت برطرف خواهد کرد.

رحمانی با اشاره به آن که محصولات چارگون در ۲۱ استان و بیش از ۱۶ صنعت مورد استفاده قرار گرفته است، یادآور شد: هم اکنون این محصولات در صنایع نفت و پتروشیمی، کارگزاری‌های سراسر کشور، رستوران‌ها و نیز بورس در دسترس و مورد استفاده قرار گرفته است.

عضو هیات مدیر چارگون یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک، محصولات و خدمات بیش‌تر و بهتری از این شرکت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است شرکت چارگون با آگاهی از نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای یکپارچه و بومی‌سازی شده در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها ارائه کرده است که به نیازها و مشکلات کسب‌وکارها پاسخ می‌دهد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches