×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کارایا یاری رسان و پشتیبان استارت‌آپ‌ها

اقتصادتهران: عضو هیات موسس کارایا، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها را مهم‌ترین دغدغه گروه کارایا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، مهندس حسین مفاخریان، در شصت و پنجمین نشست سرمایه گذاری کارایا که با همراهی مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته، عصر روز سه شنبه ۳۰ خردادماه در محل موزه ملی ارتباطات تهران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر این شرکت، دارای ۳۴ عضو حقیقی است که این تعداد، ۲۹ سرمایه گذار را شامل می‌شود.

وی با بیان آن که تاکنون ۱۲۸ تیم مجوز تاییدیه برای سرمایه گذاری را اخذ کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۵ تیم مورد ارزیابی قرار گرفته و راستی آزمایی شدند که منجر به ۱۴ مورد سرمایه گذاری شده است.

عضو هیات موسس کارایا، با بیان آن که این شرکت به هنگام به مشکل برخوردن استارت آپ‌ها وارد عمل می‌شود، یادآور شد: وقتی یک استارت‌آپ ایده‌ای را به محصول تبدیل می‌کند، مبلغ زیادی هزینه می‌کند که نیاز به سرمایه دارد. وی افزود: در این مرحله، سرمایه گذاران حقیقی ورود کرده تا در نهایت منجر به تداوم فعالیت و حیات استارت‌آپ شوند و این فرآیند تا خروج استارت‌آپ از مرحله خطر ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت پردازش تصویر آسمان، با اشاره به آن که حمایت کارایا از استارت‌آپ‌ها تا به بلوغ رسیدن آن‌ها ادامه دارد اظهار داشت: کارایا در سال ۱۳۹۴ تا کنون خلاهای استارت‌آپ‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و آن‌ها را تا نیل به اهدافشان یاری می‌کند.

وی به مزایای حمایتی این شرکت اشاره کرد و گفت: مشاوره رایگان، و اتصال استارت‌آپ‌ها به سرمایه گذاران از وظایف اصلی کارایا محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است شصت و پنجمین نشست سرمایه گذاری کارایا با حضور جمعی از فرهیختگان و دست اندرکاران این حوزه برگزار شد و دکتر لیالی، معاون وزیر ارتباطات، و دکتر محمدرضا قادری، رییس مرکز نوآوری پست در آن حضور داشتند.

بر پایه این گزارش، در انتهای مراسم، امضای تفاهمنامه با مرکز نوآوری پست انجام گردید.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches