×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از طرح کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان ( کاراکارت) رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این کارت که توسط بانک رفاه اجرایی می شود، دکتر ربیعی با حضور در جمع بازنشستگان ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن سیاست های دولت به منظور خروج از رکود و با هدف افزایش قدرت خرید مردم، به ویژه بازنشستگان معزز، با مشارکت وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، سازمان های بازنشستگی و سایر صندوق ها، این طرح پیگیری و امروز شاهد رونمایی از این طرح هستیم.

وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی در خصوص این طرح تصریح کرد: در این طرح تا ۴ برابر میانگین دریافت حقوق مستمری بگیران، کارت اعتباری آنها شارژ خواهد شد و دارندگان آن می توانند با مراجعه به مراکز و فروشگاه های طرف قرار داد طرح، نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

دکتر ربیعی با اشاره به استقبال خوب بازنشستگان از این طرح علی رغم اینکه اطلاع رسانی در این خصوص هنوز به صورت سراسری صورت نپذیرفته است، افزود: با کارفرمایان و اتحادیه های مصرف کارگری و سایر صندوق های بازنشستگی مذاکراتی صورت گرفته است تا در صورت ارائه تضامین لازم از سوی آنها، بازنشستگان این صندوق ها نیز از مزایای این طرح بهره مند شوند.

دکتر ربیعی در پاسخ به سوال تعدادی از بازنشستگان حاضر در جلسه در خصوص نرخ تسهیلات طرح و مدت بازپرداخت آن گفت: استقبال از این طرح بسیار بالا بوده است و تخفیف هایی را نیز برای کالاهای مشمول طرح در نظر خواهیم گرفت. علاوه بر آن با توجه به تمایل تعداد زیادی از تولیدکنندگان برای مشارکت در این طرح و تعاملات صورت گرفته با آنها، در صورت اجرایی شدن این تعاملات شاهد کاهش نرخ سود نیز خواهیم بود.

شایان ذکر است در این مراسم که ۲۴ بهمن ماه سالجاری و در محل وزارت تعاون کار و و رفاه اجتماعی برگزار شد، کارشناسان بانک رفاه به سوالات بازنشستگان و حضار پاسخ گفتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches