×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چکاپ رایگان کارگران فصلی منطقه ۲۰

 

تهران اکونومی: قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ از اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی، پزشکی، ورزشی و آموزشی به مناسبت روز جهانی کارگر در این منطقه جنوبی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، اصغر عطائی با بیان این خبر گفت: به مناسبت اول ماه مه میلادی مصادف با ۱۱ اردیبهشت که به عنوان روز جهانی کار و کارگر اعلام شده است ویژه برنامه های متنوعی از سوی مدیریت شهری برای کارگران فصلی و ساختمانی منطقه ۲۰ تدارک و برنامه ریزی شده که طی این هفته در حال اجراست.

 

عطائی نقش کارگران را در پیشبرد طرح های عمرانی و خدماتی مهم برشمرد و ادامه داد: به منظور بالابردن انرژی و شادابی روحی کارگران مسابقه های تفریحی و ورزشی برای آنها تدارک دیده شده است که همزمان با هفته کار و کارگر اجرا می شود.

وی تجلیل از کارگران نمونه را از دیگر اقدامات مناسبتی این هفته عنوان کرد و افزود: به بهانه هفته کار و کارگر تمامی کارگاه های آموزشی نکات ایمنی و اصول کار و سرپرستی که طبق روال برای کارگران برگزار می شود همراه با ویژه برنامه های متنوع هنری و نمایشی است.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه سلامت جسمی قشر کارگری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، گفت: طرح چکاپ پزشکی کارگران فصلی و ساختمانی در قالب پایش قند و فشار خون و مشاوره های پزشکی و تغذیه ای نیز همزمان با این هفته برای تمامی کارگران انجام می شود و آن‌ها می‌توانند از این امکانات پزشکی رایگان استفاده کنند.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches