×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چهارمین نمایشگاه چاپ و تبلیغات مازندران در قائمشهر گشایش یافت

اقتصادتهران: چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی مازندران عصر روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در فضایی به مساحت کمتر از ۲ هزار متر مربع با ۳۲ غرفه به نمایش گذاشتند.

علاوه بر مازندران، شرکت هایی از استان های تهران، قزوین و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کنار برگزاری این نمایشگاه ۲ کارگاه آموزشی داریم، گفت: کارگاه اول در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش و کارگاه دوم در حوزه صنعت چاپ و یافته های مدرن است.

احد جاودانی بیان کرد: فعالین حوزه تبلیغات، صنعت چاپ با بازدید از این نمایشگاه می توانند، از جدیدترین یافته ها و تولیدات مدرن صنعت چاپ آشنا شوند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷۰ واحد چاپ در این استان فعالند، گفت که این واحدها در حوزه صنعت چاپ استان مازندران فعالیت خوبی دارند و ما در همه شهرهای مازندران به خوبی توانسته ایم از خدمات صنعت چاپ بهره مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ادامه داد: همچنین در این راستا تعدادی از شرکت های چاپ ما علاوه بر آنکه تولیداتشان را در داخل کشور مورد استفاده قرار می دهند، در خارج از کشور هم تولیدات خود را صادر می کنند.

جاودانی با اعلام اینکه در استان مازندران ۲ پروژه ملی و فرهنگی در دست اقدام داریم، افزود: پروژه کتابخانه مرکزی و تالار مرکزی ساری ۲ پروژه مهم ما در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه تالار مرکزی ساری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارداد تجهیز تالار مرکزی بسته شده است که امیدواریم این پروژه تا پایان بهار سال ۹۷ به بهره برداری رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این بزرگترین پروژه فرهنگی شمال کشور است، افزود: ۱۷ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است که این بودجه هم فراهم شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches