×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
چهارمین نمایشگاه بزرگ خودرو در البرز آغاز بکار کرد

اقتصادتهران: چهارمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای شرکت های خودروسازی ایران و برخی کشورهای خارجی غروب سه شنبه در محل نمایشگاه های استان البرز واقع در میدان امام خمینی (ره) کرج در میان استقبال گسترده مردم و علاقه مندان آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه ، جدیدترین خودروهای سبک و سنگین از جمله دستاوردهای پس از برجام توسط شرکت های بزرگ خودروسازی کشور مانند سایپا و ایران خودرو به نمایش گذاشته شده است.

عرضه خودروهای جدید محصول مشترک ایران و فرانسه مانند خودرو سایپا سیتروئن به عنوان دستاورد برجام در این نمایشگاه با استقبال گسترده علاقه مندان همراه است.

محسن شمس مدیر نمایشگاه خودرو البرز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات ۱۳ شرکت داخلی و خارجی در ۶۰ غرفه برای مدت ۴ روز به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: ۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های تولید کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه قرار گرفته است که جدیدترین محصولات شرکت های خودرو ساز نمایش داده شده است.

شمس گفت: با توجه به جمعیت ۳ میلیون نفری استان البرز، این استان به عنوان منطقه ای مهم برای معرفی دستاوردهای صنعتی کشور به ویژه در عرصه فروش خودرو به شمار می رود.

وی ادامه داد: کیفیت نمایشگاه در بخش خودروهای سبک بهتر از ادوار گذشته بوده و در تلاش هستیم تا در نمایشگاه بعدی که سال ۹۷ برگزار می شود از شرکت های قطعه ساز برای حضور در این نمایشگاه دعوت کنیم.

مدیر نمایشگاه خودرو البرز، استقبال مردم از این نمایشگاه را کم نظیر توصیف کرد و گفت: در تلاش هستیم در بهترین محصولات به ویژه خودروهای دوستدار محیط زیست را به مردم معرفی کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches