×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد

اقتصاد تهران: چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با خبرنگاران رسانه‌ها با حضور محمدرضا فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارت، مدیران کل روابط عمومی‌ها و مسئولان ارتباطات رسانه‌ای‌ شرکت‌های تابعه از جمله پست بانک ایران امروز چهارم تیرماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پست بانک ایران، در ابتدای این نشست دکتر فرنقی‌زاد ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده خبرنگاران حوزه‌ وزارت‌ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: همه تلاش‌مان این است که ارتباط خوب و مستمری با خبرنگاران داشته و اطلاع‌رسانی درست و به موقع از عملکرد این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: مدیران روابط‌عمومی زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز آماده گسترش تعاملات و پاسخگوئی به موقع و ارائه اطلاعات دقیق‌تر و جامع به رسانه‌ها هستند.

همچنین در ادامه این نشست مدیران کل روابط‌عمومی و مسئولان رسانه‌ای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از همکاری سازنده خبرنگاران حوزه به تشریح رویکردها و برنامه‌های مربوطه پرداخته و آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها ابراز نمودند.

گفتنی است: در نشست مذکور هریک از خبرنگاران حوزه‌های مربوطه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداخته و خواستار گسترش همکاری‌ها و اطلاع رسانی به موقع اخبار مجموعه‌ها شدند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches