×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چهارمین جشنواره سال استیکر برگزار نمی‌شود

اقتصادتهران: پس از برگزاری سه دوره متوالی جشنواره فرهنگی هنری “جایزه سال استیکر”، این رویداد امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش اقتصادتهران، دبیرخانه جشنواره جایزه سال استیکر اعلام کرد که با وجود تلاش‌های مستمر و در حالی‌که بسیاری از هنرمندان در انتظار برگزاری چهارمین دوره جشنواره بودند، این رویداد امسال به دلیل مسائل مالی برگزار نخواهد شد.

شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ در سال ۱۳۹۸ نخستین دوره جشنواره جایزه سال استیکر را برگزار کرد. این رویداد فرهنگی هنری برای نخستین بار و با هدف گسترش استیکرهای بومی در پیام‌رسان‌های ایرانی و آشنایی عموم مردم با کارکرد استیکرها در ارتباطات روزمره برگزار ‌شد و با استقبال چشمگیری نیز از جانب هنرمندان روبرو شد.

با توجه به نگاه جامعه امروز به دنیای مجازی و استقبال چشمگیر هنرمندان از جایزه سال استیکر در دو دوره اول و دوم، مدیران شبکه اجتماعی آیگپ ترغیب شدند تا این جشنواره را برای دومین و سومین سال پیاپی نیز برگزار کنند.لازم به ذکر است که آیگپ در مجموع سه دوره جایزه سال استیکر، نزدیک به ۱۲۰۰ استیکر برگزیده از هنرمندان طراح دریافت کرد و در حال حاضر به عنوان مجموعه استیکر در پیام‌رسان‌های مختلف در دسترس کاربران قرار دارد.

پیرو تصمیم نهایی رئیس جشنواره، دبیر و رئیس هیات داوران بدینوسیله دبیرخانه جشنواره جایزه سال استیکر به اطلاع تمامی مخاطبان هنر و فعالان حوزه‌های فرهنگی، هنری می‌رساند که پس از برگزاری سه دوره متوالی، جایزه سال استیکر امسال به دلیل عدم توانایی مالی برگزار نخواهد شد .امید است که این جشنواره پرمخاطب در سال‌های آتی با حمایت صحیح نهادهای ذیربط بتواند مجددا در راستای تعالی هنر و فرهنگ این مرز و بوم قدم بردارد و جشنواره بزرگ جایزه سال استیکر را برگزار کند.

طبق اعلام قبلی میثم عسگری رئیس جشنواره”جایزه سال استیکر”که پیش تر نیز گلایه خود را از عدم حمایت نهاد های مسئول عنوان کرده بود، از سوی دبیرخانه تایید می‌شود که فقط شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در تمامی ادوار گذشته جشنواره به عنوان حامی اصلی در برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری نقش پررنگی داشته است. این در حالی بود که سایر نهادها همچون وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و …  که به واسطه ارتباط مستقیم با حوزه‌های فرهنگی، هنری و شبکه‌های اجتماعی انتظار می‌رفت از این رویداد حمایت کنند که این‌گونه نشد و در هیچکدام از دوره‌ها کوچکترین حمایتی از این رویداد که مرتبط با حوزه فعالیت آن‌ها بود، صورت نگرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches