×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ۱۹ لغایت ۲۱ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حالی گشایش می یابد که امسال با مثبت شدن روند مذاکرات ۱+۵ با ایران حضور کشورهایی اروپایی پررنگ تر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،نمایشگاه امسال در حالی کار خود را آغاز می‌کند که ۱۱۵۸شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت بالغ بر ۵۲ هزار متر مربع آخرین توانمندی های خود را در معرض دید قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

با توجه به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه ۱+۵ و ایجاد امنیت اقتصادی امسال کشور هایی از ترکیه-چین-ایتالیا- فرانسه-آلمان ژاپن-اسپانیا- بلژیک-یونان- اکراین-رو سیه- هند و همچنین نمایندگانی از کشور های سوئیس-کره جنوبی-امارات –فنلاند-استرالیا- امریکا-سوریه- مالزی و….حضور بسیار پر رنگی خواهند داشت.

توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.

در این نمایشگاه کالاهایی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزارها، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب و رزین و عایقها،آهن الات،مفتول و صنایع وابسته ،تونل،سد،راه،سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی و سرامیک ارائه می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches