×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
چشم انداز طرح انضباط شهری و ارتقاء کیفیت زندگی

اقتصادتهران: نخستین نشست شهردارمنطقه ۱۲ با شورایاران محلات سیزده گانه این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران، در ابتدای این نشست صمیمانه که قائم مقام و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند، دبیران شورایاری محلات سیزده گانه ضمن معرفی، به بیان دیدگاه‌های خود در بحث مدیریت شهری پرداخته و مشکلات و معضلات محلات خویش را بیان نمودند.

در ادامه ی این نشست مهندس عابد ملکی شهردار منطقه ۱۲ ضمن تقدیر از منتخبین انتخابات شورایاری‌های محلات که ایثارگرانه به عنوان نمایندگان مردم به عرصه ی پیگیری مطالبات آنان وارد شده اند، رسیدگی به دغدغه های شهروندان را مصداق کار جهادی دانست و شورایاران را بازوان توانمند مدیریت شهری در حل و فصل مشکلات و معضلات محلات خواند.

وی با اشاره به اینکه شهر موجودی زنده است که دائماً دچار تغییرات می شود واین تغییرات ممکن است با مشکلات و معضلاتی همراه باشد گفت: تلاش مدیریت شهری منطقه ۱۲ حل وفصل مشکلات و معضلات محلات با بکارگیری حداکثر توان در سایه واگذاری امور به شهروندان و تعامل دوسویه با آنان است.

عابدملکی در ادامه ضمن بیان دیدگاه ویژه ی شهردار تهران در خصوص منطقه ۱۲ و تاکید ایشان بر رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و ترافیکی با اجرای طرح انضباط شهری، طرح مدیریت شهری را ارتقاء کیفیت زندگی، زیست مومنانه و حیات طیبه در این منطقه خواند.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان بر بازدیدهای منسجم و منظم از سطح محلات سیزده گانه، اولویت بندی مشکلات محلات و همکاری تنگاتنگ مدیریت شهری وشورایاران به منظور رفع معضلات تاکید نمود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches