×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
چرخه حیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی رو به افول است

اقتصادتهران: نماینده بورس کالای ایران با بیان اینکه چرخه حیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی رو به افول است گفت: باید به سمت اجرایی کردن سیاست قیمت تضمینی محصولات کشاورزی حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا ابوالقاسم آسایش یکشنبه در دوره آموزشی که به منظور آشنایی مسئولان مرتبط با قیمت تضمینی جو برگزار شده بود اظهار کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی، یک رویکرد حمایتی است که توسط دولت پیش گرفته شده است و البته این سیاست در کشورهای پیشرفته هم مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در جهان با روی کار آمدن ابزار جدید، خرید تضمینی به تدریج از گردونه خارج شده است.

نماینده شرکت بورس کالای ایران گفت: در کشور محصول جو و ذرت دیگر به صورت تضمینی خرید نمی شوند و این محصولات تنها از طریق بورس قابل عرضه است.

وی به راه اندازی سامانه مربوط به قیمت تضمینی محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزان برای بهره مندی از یارانه محصول تولیدی عرضه شده به بورس باید اطلاعات خود را در سامانه مربوط به ثبت برسانند.

آسایش درباره مزایای اجرای سیاست قیمت تضمینی محصولات کشاورزی گفت: این سیاست سبب می شود بار مالی دولت به شدت کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در این سیاست، وجوه محصول عرضه شده در کمترین زمان و بدون واسطه‌ به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش حاضران، نحوه کار سامانه بورس کالای ایران و فرآیندهای آن را فرا گرفتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches