×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
 چابهار گنجی بزرگ برای ایران و کشورهای منطقه است

اقتصادتهران: منطقه آزاد چابهار را باید پلی بین اقتصاد ملی و بین‌الملل در نظر گرفت.

به گزارش اقتصادتهران، مدیر منطقه ریمدان منطقه آزاد چابهار درخصوص هدف از برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی به پاکستان گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی، صنعتی، تجاری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه بازارهای صادراتی، رشدوتوسعه صنعت به منظور صادرات‌مجدد به کشور پاکستان و همچنین توسعه سرمایه‌گذاری‌‌ها در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌‌شود.

سعید مقدم مدیر منطقه ریمدان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و تبلیغات موثر و مذاکرات رو در رو تجار با یکدیگر و همچنین رشد و توسعه تولیدات و توانمندی‌های ایرانی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار است، تاکید کرد: رشد و توسعه صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای همسایه و فراتر از آن در سایه تعاملات به وجود آمده در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند شکل بگیرد. از سوی دیگر ایجاد ارتباطات داخلی‌وخارجی برای شرکت‌های در حال رشد نیز بحث مهم دیگری است که در نمایشگاه پیگیری خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches