×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیگیری مطالبات مردمی در هفته دولت از رادیو تهران

اقتصادتهران: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برنامه  «همسایه سلام» از  رادیو تهران از فرمانداران شهرستانها دعوت به عمل آورده می آورد تا مسئولان در برنامه حضور یابند و پاسخگوی شهروندان باشند.

 به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، مهدی رادفر تهیه کننده همسایه سلام با اعلام این خبر گفت: رادیو تهران در این هفته میزبان مهمانان بسیاری از جمله فرمانداران شهرستانها و استاندار تهران است. فرمانداران شهرستانهای قدس، فیروزکوه، ملارد، دماوند، شهریار، بهارستان، اسلامشهر و تهران و… در برنامه همسایه سلام حضور می یابند.

محور قرار دادن مسائل روز و بررسی مشکلات و نیازهای مخاطبان در شهرستان ها، موضوع این برنامه است که هر روز جز جمعه ها از ساعت ۱۵ تا ۱۶روی آنتن رادیو تهران می رود.

 به گفته رادفر، شهروندان می توانند جهت تماس با مسئولان با شماره تلفن های ۳۳۹۱۴۱۴۱-۳۳۹۱۴۱۴۲ تماس حاصل کنند تا بتوانند مشکلات و دغدغه های خود را به طور مستقیم با آنها در میان بگذارند.

 برنامه همسایه سلام هر روز به یک شهرستان سر می‌زند و با مردم آنجا همدل و همصدا می‌شود . از مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان‌ها گرفته تا فرهنگ و آداب و رسوم آنها و تازه‌ترین رویدادها و اخبار شهرستانها در آن گنجانده شده است.  

 وی خاطر نشان کرد: این برنامه هدفش رشد و توسعه و رسیدن به بالندگی و شکوفایی در سراسر استان تهران است. همسایه تهران تلاش می کند تا با طرح مشکلات، دغدغه های شهروندان، معضلات شهری و اطلاع رسانی از وضعیت معیشتی و محل زندگی شهروندان، راهکارهایی جهت رفع موانع موجود ارائه کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches