×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیک سبز پست تلفنی ۱۹۳ در مشهد مقدس آغاز به کار کرد

اقتصادتهران: خدمات رسانی سرویس پست تلفنی ۱۹۳ پیک سبز با همکاری بخش غیردولتی همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست،سرویس پست تلفنی ۱۹۳ پیک سبز با همکاری بخش غیردولتی همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر و سفر دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

براساس توافق پست استان با یکی از دفاتر پیشخوان دولت، بخش اجرایی پست تلفنی ۱۹۳ اعم از قبول مرسولات پستی شهروندان در مشهد و حومه و ارسال آن به سراسر کشور و یا خارج از کشور و همچنین انجام سایر خدمات مورد نیاز درخواست کنندگان در سطح شهر مشهد در اسرع وقت توسط این دفتر انجام می گردد.

به موجب این همکاری استقرار پیک های موتوری و خودرویی دفتر یاد شده با هماهنگی نواحی و دفاتر پستی دولتی مشهد و نظارت بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب برابر مقررات تعیین شده توسط پست مرکزی انجام می شود.

نرخ ارایه خدمات براساس نرخنامه مراجع مربوطه تعیین شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches