×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از پیوستن واحدهای تجاری و اصناف منطقه به کمپین آسمان آبی زمین پاک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهندس رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح با هدف حفظ محیط زیست، رعایت بهداشت و پاکیزگی و همچنین به منظور اصلاح الگوی مصرف و خرید، کاهش مقادیر پسماند تولید شده و تحویل پسماندهای قابل بازیافت حاصل از مصرف به مأمورین جمع آوری پسماند خشک شهرداری اجرا می‌شود.

به گفته وی در این راستا آموزشگران اداره بازیافت با مراجعه حضوری ضمن دعوت از مالکان واحدهای تجاری و اصناف و ارائه آموزش تفکیک پسماند از مبدأ، مفاد ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند را در اختیار واحدهای صنفی قرار داده و بروشور‌های آموزشی را  بین آنان توزیع کردند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از استقبال مالکان واحدهای تجاری و اصناف برای پیوستن به کمپین آسمان آبی زمین پاک خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تحقق این طرح شاهد اصلاح الگوی مصرف صحیح و تفکیک پسماند از مبدا و همچنین همکاری اصناف با شهرداری در جهت حفظ محیط زیست باشیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches