×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیش شماره سیمکارت در کیفیت و هزینه خدمات تاثیر ندارد

اقتصادتهران: معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: پس از اجرای طرح یکپارچه سازی (فلت) شماره‌های تلفن همراه، از نظر نوع، کیفیت خدمات و هزینه های مترتب بر آن بین پیش شماره‌های مختلف هیچ تفاوتی وجود ندارد.

به گزارش دوشنبه تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، «وحید منایی» تاکید کرد بازار سیمکارت همراه اول اشباع شده است و مطابق بررسی‌های صورت گرفته کمبود سیمکارت در سراسر کشور وجود ندارد.

منایی افزود: مساله کاهش عرضه سیمکارت در برخی استان‌ها مربوط به سیمکارت‌هایی با پیش شماره مشخص برای همان استان است.

به گفته وی، ممکن است کمبود سیمکارت با پیش شماره ۰۹۱۷ در استان فارس دیده شود اما پیش شماره‌های دیگر به وفور در بازار به فروش برسد اما پس از اجرای طرح یکپارچه سازی شماره‌های تلفن همراه، کمبود پیش شماره خاص قابل تسری به کل نبوده و به عبارت دیگر کمبودی از نظر کلی مشاهده نشده است.

منایی از هماهنگی‌ با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان متولی تخصیص شماره و شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان اپراتور و عرضه کننده سیمکارت ها خبر داد و گفت: مقرر شد اطلاع رسانی لازم درباره نبود تفاوت بین شماره‌های مختلف سیمکارت‌های همراه اول توسط اپراتور انجام شود تا مصرف کنندگان بر خرید پیش شماره ای خاص اصرار نکنند.

این مسوول یادآوری کرد: شماره هایی که واگذار شده و به هر دلیلی فعال نشده است، باید تعیین تکلیف شوند تا امکان ورود آنها به چرخه بهره برداری فراهم شود.

منایی اضافه کرد: با هماهنگی و تعامل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات سیار، مقرر شد در استان‌هایی که به طور موردی و مقطعی مشکلاتی به وجود می آید، به سرعت این مشکل چاره اندیشی و رفع شود. همچنین شرکت ارتباطات سیار نسبت به به روز رسانی و ارتقای زیرساخت های خود به گونه ای اقدام کند که در آینده نزدیک مشکلی تحت این عنوان ایجاد نشود.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت از هموطنان خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ دریافت و رسیدگی به شکایت مردمی این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدام قانونی لازم در مورد آن صورت پذیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches