×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی ۵۷۲ ریالی “EPS” بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۲ را با سرمایه یک هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال مبلغ ۵۷۲ ریال اعلام کرده است.

شرکت بیمه پارسیان پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۲ را با سرمایه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در اسفند ماه ۹۱ مبلغ ۴۳۹ ریال، مجددا در همان ماه مبلغ ۴۵۷ ریال و با سرمایه یک هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال به صورتحسابرسی‌شده مبلغ ۳۷۳ ریال اعلام کرده بود به دلیل شناسایی سود حاصل از فروش دارایی‌های ثابت این رقم در دی ماه امسال به ۵۷۲ ریال رسید.

بر اساس این گزارش هیئت مدیره این شرکت در نظر دارد معادل ۶۰ درصد از سود خالص سال جاری را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عادی سالیانه سال مالی ۹۲ پیشنهاد دهد.

این شرکت مبلغ ۳۲۵ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال (۲۰۸ ریال به ازای هر سهم) سود حاصل از فروش دارایی های ثابت پیش‌بینی کرده است.

مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۲، سرمایه شرکت از مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال به صورت قطعی از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت و افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال به مبلغ دو هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت.

“پارسیان”پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را در نخستن پیش بینی مبلغ ۵۴۵ ریال، و در آخرین پیش بینی مبلغ ۵۰۲ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی‌شده مبلغ ۵۰۲ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches