×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

پیش بینی میشود که خسارت‌های شرکت‌بیمه‌دانا درسال ۹۳ -۳۵ درصد رشد داشته باشد و سود عملیاتی شرکت ۴۷ درصد و سود خالص آن ۳۹ درصد افزایش یابد.

صادق با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌بیمه‌دانا درروز ۱۸ تیرماه سال جاری افزود: جمع دارایی های این شرکت هم اکنون یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است ضمن این که حق بیمه تولید شده این شرکت در سال ۹۲ معادل یکهزار و ۸۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۱ بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی در عین حال نسبت خسارت شرکت بیمه دانا را در سال گذشته ۶۰ درصد ذکر کرد و گفت: سود پیش بینی شده هر سهم نیز برای این سال مالی ۲۸۵ ریال بوده که نسبت به سال ۹۱ حدود ۷ برابر شده است.

مدیرعامل بیمه دانا، رشد حق بیمه تولیدی این شرکت را در سال ۹۳ حدود ۱۸ درصد پیش بینی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که خسارت‌های شرکت نیز۳۵ درصد رشد داشته باشدو سود عملیاتی شرکت ۴۷ درصد و سود خالص آن ۳۹ درصد افزایش یابد.

وی در عین حال به افزایش مطالبات بیمه دانا در سال گذشته نسبت به سال ۹۱ اشاره کرد و یادآورشد: این افزایش ناشی از وضعیت مالی بیمه گزاران و شرکت های طرف قرارداد است که با پیگیری های صورت گرفته پیش بینی می شود که این مطالبات در کوتاه ترین زمان ممکن به حیطه وصول درآید.

صادق با اشاره به یکپارچه سازی برنامه های فنی بیمه دانا و ایجاد ارتباط میان سیستم فنی و مالی شرکت اظهار داشت: با بهینه سازی روابط شرکت با سیستم بانکی و بهره برداری مناسب از سیستم نرم افزاری جدید، امید می رود که ضریب خسارت شرکت نیز کنترل شود.

وی از راه اندازی کمیته بازاریابی در شرکت بیمه دانا با هدف بهینه کردن ترکیب پوتفوی شرکت و حرکت به سمت بیمه های عمر و سودآورتر خبر داد و گفت: با راه اندازی سامانه دانایار، خدمات مناسب تری در بخش درمان به مشتریان ارائه خواهد شد ضمن این که با تقویت سیستم فناوری اطلاعات شرکت و استفاده از سیستم واریز خسارت به شبا یا کارت های بانکی طراحی شده و حذف چک، مراجعه حضوری مشتریان به حداقل خواهد رسید.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches