×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی روند صعودی سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری

اقتصادتهران: ﺭییس ﺍﺩﺍﺭه ﺑﺎﺯﺭﺳﯽ ﺻﻨﺪﻭﻕ‌ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻮﺭﺱ، پیش بینی کرد که سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری سازمان بورس در نیمه دوم سال روند صعودی به خود بگیرد.

به گزارش اقتصادتهران، علی اکبر ﺍﯾﺮﺍﻧﺸﺎﻫﯽ، در گفت‌وگو با اقتصادتهران، ضمن بیان این مطلب، گفت: اقداماتی که تاکنون برای رونق این صندوق‌ها صورت گرفته از یکسو و نیز مزایای سرمایه گذاری غیر مستقیم که سرمایه گذاران را به این نتیجه رسانده که این نوع سرمایه گذاری سودمندتر و مطلوب تر است، همگی موجب خواهد شد تا روند سرمایه گذاری در این صندوق‌ها در نیمه دوم امسال روند افزایشی به خود بگیرد.

وی با بیان آن که نکته مهم این است که باید به مردم طوری آگاهی داد که اندیشه کسب سود در دراز مدت داشته باشند، تصریح کرد: یکی از بهترین روش‌‌های کسب سود، سرمایه گذاری در این صندوق‌هاست و بنابراین با افزایش آگاهی مردم می‌‌توان شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که خاطرات بد گذشته را فراموش کرده و با ورود به بورس فردای روشنی برای خود رقم بزنند.

وی در پاسخ به سوال اقتصادتهران، در خصوص مقرراتی که در این راستا در حال بازنگری و تدوین است، تصریح کرد: به طور کلی تدوین مقررات در کمیته‌ای انجام می‌شود که در همه حال با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان مختلف و در زمینه‌های گوناگون درصدد ارائه بهترین راه‌حل برای وضع مقرراتی هستند که بیشترین سود به مردم و بالاخص سرمایه گذاران ارانه شود.

ﺭﯾیس ﺍﺩﺍﺭه ﺑﺎﺯﺭﺳﯽ ﺻﻨﺪﻭﻕ‌ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻮﺭﺱ یادآور شد: مقررات جدید تدوین شده بر این بناست تا اعتماد سرمایه گذار را جلب کرده و مردم را به سرمایه گذاری در بورس ترغیب کند.

ایرانشاهی با تاکید بر آن که به عنوان نمونه جمع بندی نظرات کارشناسی در حوزه املاک و مستغلات حدود ۲ سال به طول انجامید، اظهار داشت: در خیلی مواقع برای اینک قانونی وضع شود، از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گرفته می‌شود تا به بهترین نحو ممکن بتوان از قانون وضع شده به سود سرمایه گذار بهره گرفت.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فعالیت و وضعیت صندوق‌های پالایشی و دارایکم اشاره و تصریح کرد: در مجموع این صندوق‌ها دارای حجم معاملاتی نسبتاً بالایی بوده و از نقدشوندگی خوبی برخوردار است. وی یادآور شد: معاملات خوب و پر حجم آن‌ها به گونه‌ای است که به صورت میانگین در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان میزان معاملات آن‌ها در هر روز است و از همین رو سرمایه گذار برای این صندوق‌ها تقریبا اقبال خوبی دارد.

به گفته ایرانشاهی مجموعه تمهیدات سازمان بورس به گونه‌ای در حال انجام است تا شیرینی بهره‌برداری و کسب سود از طریق سرمایه گذاری غیر مستقیم و صندوق‌های سرمایه گذاری نصیب مردم گردد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches