×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی رشد علمی ۶ درصدی تا پایان سال

اقتصادتهران: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس آمارهای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی میزان پیشرفت و رشد عملی تا پایان امسال بالای ۶ درصد پیش بینی شده که تحول فوق العاده ای است.

به گزارش ایرنا سید ضیاء هاشمی روز شنبه در آیین گشایش نهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: امیدواریم با حضور و مشارکت سایر گروه ها، در حوزه های دیگر هم شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

وی بیان کرد: همه آمارها نشان می دهد این دوره از جشنواره ملی حرکت، تمایزهای برجسته ای با جشنواره های قبل دارد.

وی جشنواره حرکت را مهمترین برنامه و حرکت علمی و دانشجویی کشور دانست و تصریح کرد: بار اصلی این برنامه ها بر دوش دانشجویان عزیز است و این برنامه ها به شکل مشارکتی با شور، شوق و هیجان وصف ناپذیر برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این جشنواره در بخش بین الملل و همچنین حضور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دانشگاه های کشور رشد و توسعه کمی بی نظیری دارد.

وی اظهار کرد: دو مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در کنار جشنواره ملی حرکت ویژگی خاصی به این جشنواره داده است.

هاشمی افزود: هفته دفاع مقدس ما را یاد دوستان، همکلاسی ها و هم دانشگاهی هایمان می اندازد که در چنین روزهایی در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: امروز هم دانشجویان و جوانان ما همان راه را ادامه می دهند و در دفاع از مملکت و ملت و آموزه ها و معارف ما کوتاهی نمی کنند و دانشجویان و دانشگاهیان هم در این حوزه پیش قدم بوده و هستند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اعتقاد داریم دانشگاه کانون علم، دین و فرهنگ است و امروز در کنار آن کانون هنر نیز می باشد.

وی ادامه داد: ما کرمان را به شهر کریمان، شهیدان و فرهنگ دوستان می شناختیم و امروز شاهد جلوه جدیدی از شهر کرمان بودیم و شهر کرمان شهر رنگ ها و الوان نیز است.

هاشمی گفت: امسال باید سال مشارکت، نشاط، امید، فعالیت و پیشرفت در دانشگاه ها و کشور ما باشد.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: امیدواریم افراد به جای شعار از تریبون ها در صحنه عمل کار پیشرفت و توسعه کشور را پیش ببرند.

وی گفت: امیدواریم به جای شعارهای متعارف؛ همگان همدلانه راه پیشرفت را طی کنند و با زمینه های خوبی که فراهم شده و انگیزه های خوبی که شکل گرفته سال رونق، نشاط و پیشرفت باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: همواره جشنواره حرکت یادآور حرکت های علمی و جمعی و نشانگر شور، انرژی، حرکت و هیجان است.

وی گفت: امسال در آغازین روزهای سال تحصیلی برگزاری این جشنواره نوید بخش روزهای خوبی است که حرکت با همت و پرتلاشی پیش روی خودمان داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: به همکاران، استاید و دانشجویان عزیز تبریک می گوییم و امیدواریم همانطور که جشنواره ما جشنواره برتری نسبت به سال های قبل است انشاءالله سال تحصیلی جدید هم سال برتری برای دانشگاه ها و دانشجویان خواهد بود.

جشنواره ملی حرکت با حضور دانشجویان استعداد برتر سراسر کشور و انجمن های علمی و دانشجویی تا پنجم مهر در دانشگاه شهید باهنر کرمان برپاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches