×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیش بینی تولید ۳۵ میلیون قطعه ماهی زینتی

اقتصادتهران: مدیرکل شیلات استان تهران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال میزان تولید ماهیان زینتی در کشور به ۳۵ میلیون قطعه برسد، از افزایش مصرف سرانه آبزیان در کشور خبر داد.

به گزارش مهر نغمه نظری، مدیرکل شیلات استان تهران در نشست خبری که به مناسبت همایش ملی تغذیه آبزیان با غذای زنده برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت غذای زنده آبزیان با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۲ میلیون قطعه ماهیان زینتی در استان تهران تولید شد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به ۳۵ میلیون قطعه برسد.

وی گفت: ۱۰۰ واحد فعال در استان تهران مشغول تولید غذای زنده آبزیان هستند.

به گفته نظری، سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن آرتمیا در استان تهران مصرف می شود که ۳۰ درصد این میزان توسط واحدها تولید و مابقی از طریق واردات تامین می‌شود؛ ضمن اینکه دو مرکز در استان تهران تولید آرتمیا را آغاز کردند و انتظار می‌رود که به مرور فعالیت خود را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه استفاده از غذای زنده در افزایش مقاومت ماهی در برابر عوامل بیماری زا، بهبود کیفیت و هضم راحت تر غذای کنسانتره تأثیر به سزایی دارد، گفت: به همین دلیل با برگزاری این همایش  انتظار می‌رود که توجه جدی به تولید غذای زنده آبزیان در کشور شود؛ چرا که مصرف غذای زنده در مراحل اولیه رشد آبزیان نقش ویژه‌ای را دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches