×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیشنهاد ۴ شبکه توزیع سبد کالایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ارایه پیشنهادات این سازمان برای شبکه توزیع سبد کالایی دولت به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های کارگری و کارمندی و سازمان میادین میوه و تره بار از جمله شبکه های توزیع پیشنهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران؛ یداله صادقی در مورد ابلاغ جزئیات سبد کالایی دولت به برخی از اقشار جامعه، افزود: هنوز ساز و کار اجرایی این دو سبد کالایی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ابلاغ نشده است، اما وزارتخانه از ما درخواست کرده که تنها مقدمات شبکه توزیع این سبد ها را برای آنها ارسال کنیم.

وی گفت: این سازمان تنها پیشنهادات خود را در زمینه شبکه توزیع ارایه کرده و تصمیم گیری نهایی با وزارت صنعت، معدن و تجارت است که چه اقدامی در این زمینه قرار است، انجام دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مورد شبکه های پیشنهادی این سازمان به وزارتخانه اظهار داشت: فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های کارگری و کارمندی و سازمان میادین میوه و تره بار از جمله پیشنهاداتی است که سازمان به وازرتخانه پیشنهاد شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches