×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیشنهاد وزیر ارتباطات به اپراتورها مبنی بر ارائه وای فای رایگان

اقتصادتهران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشنهادی به اپراتورهای اینترنتی برای ارائه اینترنت وای فای رایگان در اماکن عمومی خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد کردم در اماکن عمومی مانند پایانه های مسافربری، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار، ورزشگاه ها، فروشگاه های بزرگ و اماکن مذهبی، خدمات اینترنتی را تا حجم معینی از طریق توسعه شبکه های وای فای به صورت مجانی در اختیار مردم قرار دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این کار هم برای آنها یک تبلیغ موثر است و هم در دراز مدت باعث افزایش درآمد آنها می شود. همچنین با کاهش بار ترافیک، روی شبکه اپراتورهای موبایل باعث بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه در مراکز تجمع مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته این مهم نیازمند حمایت ویژه مدیران این اماکن عمومی و به اشتراک گذاری مکان لازم و برق برای نصب تجهیزات ارائه سرویس است. چرا که برقراری این خدمت باعث رفاه بیشتر بازدیدکنندگان از این مراکز عمومی خواهد شد.

آذری جهرمی افزود: انتظار دارم اپراتورها لیست مراکز پوشش دیتا در این طرح را از طریق وبسایت خود به اطلاع عموم مردم برسانند و همچنین به این مهم نیز توجه کنند که ایران صرفا تهران نیست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches