×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۵۰ میلیون تومان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه به شورای پول و اعتبار تا ۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح کارت اعتباری ۱۵ میلیون ریالی امسال آزمایشی اجرا شد و از سال‌ آینده به صورت گسترده در اختیار مشتریان بانک قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، غلامرضا مصطفی‌پور امروز در نشستی خبری اظهارداشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کارت‌های اعتباری ۱۵ میلیون ریالی را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

وی افزود: دارندگان این کارت می‌توانند بهاء کالا و خدمات خریداری شده تا سقف پانزده میلیون ریال را از طریق این کارت پرداخت کنند و همچنین تا سه ماه پس از دریافت آن می توانند کالا و خدمات مورد نیاز را خریداری و به مدت ۱۲ ماه به صورت اقساط آن را به بانک پرداخت کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه پس از تسویه اقساط، امکان شارژ مجدد کارت وجود دارد گفت: این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در حال اجراست اما از سال آینده به صورت گسترده برای مشتریان این بانک اجرایی شود.

وی از بررسی طرح ارائه بانکداری قرض الحسنه بر روی شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح به عنوان طرحی نوین در دستور کار بانک قرار گرفته است.

مصطفی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه بازپرداخت تسهیلات با سودهای بالا مشکل ساز است در این شرایط قرض الحسنه می‌تواند کارساز باشد.

وی منابع این بانک را ۲۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه در قالب ۹۰۳ پرونده به متقاضیان ارائه شده است.

مصطفی پور با اشاره به همکاری این بانک با بانک تجارت برای ارائه خدمات در زمینه چک های هر دو بانک، گفت: این بانک پرداخت تسهیلات به زندانیان آزاد شده را علاوه بر پرداخت های معمولی در دستور کار خود قرار داده است.

وی متوسط مطالبات سررسید گذشته، مشکوک الوصول و معوق بانک را ۰٫۷ درصد اعلام کرد و افزود: مطالبات معوق و مشکوک الوصول در بخش تسهیلات زندانیان کمتر از ۰٫۱ درصد است.

مصطفی‌‌پور اقدام دیگر این بانک را نوسازی ناوگان حمل‌ونقل بین شهری (تاکسی) و ارائه تسهیلات به نخبگان بسیج دانشجویی از دیگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد.

مصطفی پور درباره نتیجه اقدامات این بانک برای ورود به بورس گفت: ۶ بانک دولتی و ۴ بانک واگذار شده براساس قانون اصل ۴۴، سهامدار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند و یکی از شروط ورود به بورس تامین سرمایه ثبت شده است که تاکنون رقم تاکنون تامین نشده است.

وی همچنین گفت: حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران حتی یک روز نزد بانک مرکزی بدهکار نبوده و هزینه تمام شده پول در این بانک تقریبا حدود شش درصد است.

وی از ارائه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات این بانک به میزان ۵۰۰ میلیون ریال به شورای پول و اعتبار خبر داد و افزود: البته شورای پول و اعتبار هنور در این خصوص تصمیم گیری نکرده و سقف تسهیلات این بانک هم اکنون ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی در مورد میزان تسهیلات ازدواج، گفت: سهم در نظر گرفته شده برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶۳۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال بیش از سقف سهم تعهد شده، پرداخت کرده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches