×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت ۹۰ درصدی قلب پایتخت در اجرای خط سفید

اقتصادتهران: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۶ با تاکید بر فعالیت‌ها و عملکردها در اجرای پروژه خط سفید خبر از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه ملی دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سیدرامین حسینی نژاد، در دومین جلسه کمیته حفاری با تاکید بر این که بعد از اجرای خط سفید مجوزی جهت حفاری‌ها داده نمی شود، گفت: منطقه ۶ و دو منطقه دیگر به علت پایلوت بودن در اجرای طرح خط سفید پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، شهرداری منطقه ۶ با توجه به فعالیت‌ها و عملکردها در این پروژه، پیشرفت ۹۰ درصدی داشته، این در حالی است که آمارها در سایر مناطق نشان دهنده پیشرفت ۵ درصدی، ۱۰ درصدی و در نهایت ۵۰ درصدی است.

معاون فنی و عمران منطقه ۶ با تاکید بر پیشگیری از آسیب به پروژه خط سفید در حفاری‌ها خاطر نشان کرد: بعد از اجرای طرح خط سفید مجوزی برای حفاری داده نمی شود، به منظور جلوگیری از آسیب به این پروژه در حفاری‌ها و همچنین جهت پیشگیری از دوباره کاری و اتلاف هزینه و زمان، محل‌هایی که تا ماه آینده این طرح اجرایی می شود، اعلام شد تا قبل از اجرای پروژه خط سفید، حفاری ها انجام شود.

حسینی نژاد یادآور شد: ما حداکثر آمادگی را برای صدور مجوز داریم و مشکلی برای صدور حفاری نداریم، نباید جلوی حفاری شرکت ها از جمله آب و فاضلاب، اداره برق، شرکت مترو و کنترل ترافیک و… را گرفت، چرا که هدفمان کار با کیفیت و خدمت به مردم است، اما حفاری‌ها باید در بازده زمانی تعیین شده با رعایت ضوابط و ایمنی انجام شود.

وی زمان برای حفاری ها در منطقه ۶ را بین ساعت ۲۳ تا ۵ صبح اعلام کرد و گفت: شروع و پایان ساعت کار حفاری‌ها نیز باید طبق ساعت تعیین شده باشد، تا در روز شاهد ترافیک و… نباشیم. به منظور سرعت بخشیدن به حفاری‌های اضطراری نیز علاوه بر ثبت در سایت، امکان بهره برداری از طریق پیامک و ارسال فکس میسر شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches