×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیام همدردی رئیس سازمان هواشناسی ایران به دولت و ملت افغانستان

اقتصادتهران: سحر تاج‌بخش طی پیامی، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به دولت و ملت افغانستان، آمادگی هواشناسی جمهوری اسلامی ایران را جهت هرگونه همکاری در زمینه پیش‌بینی وقوع سیل اعلام کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور به دنبال وقوع سیل در افغانستان و خسارات سنگین جانی و مالی ناشی از آن، با ارسال پیامی به محمودشاه حبیبی رئیس سازمان هواشناسی افغانستان، مراتب همدردی جامعه هواشناسی ایران را به دولت و ملت افغانستان ابراز کرد و در خصوص هرگونه همکاری در زمینه پیش‌بینی وقوع سیل اعلام آمادگی کرد.

در پیام دکتر تاج‌بخش آمده آمده است:

خبر وقوع سیل در ۱۳ استان کشور دوست و برادر جمهوری افغانستان، در پی بارش های اخیر و جان باختن شمار بسیاری از ساکنان آن مناطق، تخریب خانه ها و زمین های کشاورزی و وارد شدن خسارات سنگین به اموال و زیرساخت‌های معیشتی آن مردم شریف، موجب تاسف و آزردگی خاطر همگان به ویژه جامعه هواشناسی گردید.

سازمان هواشناسی جمهوری اسلامی ایران بدینوسیله مراتب تسلیت و همدری خود را با دولت و ملت افغانستان؛ خاصه خانوادههای قربانیان و آسیب دیدگان این حادثه ابراز نموده و مراتب آمادگی خود را جهت انجام هرگونه همکاری و مساعدت در زمینه پیش بینی وقوع سیل و در نتیجه پیش آگاهی و ایجاد آمادگی و به حداقل رساندن خسارات و تبعات چنین  بلایای طبیعی در آینده، اعلام می‌دارد.

امید است در سایه توسعه تعاملات دوجانبه فی‌مابین، بالاخص در حوزه پایش و پیش بینی، گام‌های مؤثرتری در حفاظت از جان و مال مردم برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches