×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
 پیام معاون وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت استاد جامعه‌شناس

اقتصادتهران: سید محمدهای ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر محمدامین قانعی راد استاد جامعه شناس را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: هیچ جای سستی و شک نیست؛ وقتی که خبر درگذشت اندیشمند کنشگر، دکتر محمدامین قانعی‌راد، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه و رییس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران، دست به دست می‌چرخد و دوست‌داران جامعه ایرانی را ماتم‌زده می‌کند.

وزیر بهداشت در این پیام آورده است: دکتر قانعی‌راد به درستی و راستی برازنده نام جامعه‌شناس بود و در مدت زندگی حرفه‌ای خود هیچ‌گاه از مردم و جامعه به ویژه جامعه ایران و وضعیت آن غافل نبود و همه تلاش و هم و غم خود را بر اعتلا و بهبود آن به کار گرفته بود.

به گزارش ایرنا، سید محمدامین قانعی‌راد جامعه‌شناس ایرانی، رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران و عضو هیئت علمی و استاد جامعه‌شناسی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور بود. وی در سن ۶۳ سالگی و پس از دوره ای تحمل بیماری سرطان در شامگاه ۲۴ خردادماه جاری درگذشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches