×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پیام معاون اجتماعی وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار

اقتصادتهران: معاون وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد:
«سوگند به قلم و آن‌چه می‌نگارد»
خبرنگاران، عاملان شفافیت و نگهبانان حقوق مردم و ساختارهای درست و مردم‌سالارند. هر جامعه‌ای که جایگاه این قشر فرهیخته را پاس بدارد، پیماینده مراتب بهبود و مدارج پیش‌رفت خواهد بود؛ چرا که رسانه‌های گروهی مانع از بروز فساد در سطوح گوناگون به ویژه کلان و در نتیجه بروز بی‌اعتمادی میان مردم و دولت‌ها می‌شوند. خبرنگاران دیدبانان جامعه و آیینه‌گردانان شرایط آن هستند و از این راه به عمل‌کرد بهینه سیستم‌ها و ارتقای ساختارها یاری می‌رسانند.
بدون شک، سلامت اجتماعی، عدالت در سلامت و اجتماعی شدن آن که از هدف‌ها و رویکردهای کلان وزارت بهداشت در این دوره است، بدون یاری، دیدبانی و پایش پی‌گیر آن از سوی اهالی رسانه، به نتیجه شایسته در زمان پیش‌بینی‌شده نخواهد رسید. خبرنگاران با گوش‌زد کردن نقاط ضعف، کم‌بودها و کاستی‌ها و هم‌رسانی نقاط قوت و دست‌آوردهای حوزه سلامت، بیش از بسیاری از افراد و چیزها، در بهبود عمل‌کرد و پیش‌رفت آن، بازیگر و یاریگر خواهند بود.
خجسته روز خبرنگار را به همه رهروان راستین این راه، شادباش می‌گویم و پیروزی و بهروزی یکایک این بزرگوران را از خداوند لوح و قلم خواستارم.
سید محمدهادی ایازی
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches