×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیام مدیر عامل شرکت پست به مناسبت روز خبرنگار

مهری، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست طی پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران رسانه ها تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد.

آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، وظیفه ای است خطیر که بار سنگین آن را خبرنگاران فعال، پیگیر، توانمند، متخصص و صدیق بر عهده گرفته اند تا در مسیر افزایش اطلاعات و ارتقای سطح عمومی جامعه حرکت کنند.

بی تردید خبرنگاران به عنوان پرچمداران عرصه فرهنگ و نخبگان کشف و انتشار حقیقت، شایسته احترام و تکریم اند.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه خبر و اطلاع رسانی شهید محمود صارمی است، شهیدی که به معنای واقعی یکی از مصادیق سوگند حضرت حق به قلم است.

هفدهم مردادماه در تقویم کشور به نام مردان و زنان تلاشگری مزیّن گشته است که با تیزبینی و هوش خود، حقیقت‌طلبی و انعکاس واقعیات را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند؛ خبرنگارانی که فعالیت کاری آنها هدفی مقدس و نگاره‌های قلم‌هاشان به دور از طعنه‌ها، مقصود ارزشمند و گران‌بهایی را دنبال می‌کند.

خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌های وافر خود در عرصه خبر و رسانه، نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانت‌داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند و با وجود تمامی مشکلات در اجرای رسالت سنگین اطلاع‌رسانی همچنان استوار و ثابت قدم در مسیر پیشبرد منزلت رسانه‌ای خود گام برمی‌دارند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، برای خبرنگاران متعهد و کوشای ایران اسلامی، سلامت قلم و توفیق روزافزون ادامه تلاش‌های رسانه‌ای را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches